3 תשובות
קיבלתי שיבוץ ל18.12 למערך הטכני ואני עושה כל מה שאני יכול בשביל לצאת משם ולקבל כל תפקיד קרבי העיקר לא טכני אין סיכוי שאני חותם במקום הזה
שואל השאלה:
תעדכן!
תעדכן!
אנונימי
שואל השאלה:
ואם סתם שיבוץ?
ואם סתם שיבוץ?
אנונימי
באותו הנושא: