5 תשובות
הם היו משהו מיוחד. איך שהם נוסדו זה משני מיוחד.
פרדי זה משהו מיוחד.
המוזיקה שלהם הייתה מיוחדת

אין ספק שזו להקה מאוד מיוחדת
אני לא מתייחסת למי שלא אוהב אותם כאילו הוא לא מבין אבל הם ללא ספק האהובים עלי
יש להם הרמוניה מטורפת התחילו משהו שבזמנם לא היה(ברור שבתקופתם הרבה להקות היו משהו חדש אבל הם באמת יצרו שירים שאת יודעת ישר שהם של קווין) העובדה שהם כתבו שירים יפים והלחינו, זה נשמע מובן מאליו אבל כשכל זמר שני או להקה היום משלמת לאנשים שירשמו וילחינו להם, כשזה מגיע רק מהלהקה זה מוערך הרבה יותר לדעתי
הם השפיעו על אנשים הם השפיעו על המוזיקה
אני אוהבת את קווין
לדעתי להגיד שקווין הם לא משהו מיוחד ולהגיד שהביטלס הם לא משהו מיוחד זה אותו הדבר. שתי הלהקות תרמו ה מ ו ן למוזיקה. הן שתי הלהקות הכי טובות בהיסטוריה, והעובדה שהשירים שלהן עדיין מושמעים אחרי הרבה מאוד זמן מוכיחה את זה. אני לא חושבת שהם היו מקבלים את ההערכה הזאת אם היא לא הייתה מגיעה להם.
שואל השאלה:
זה ממש לא אותו הדבר
אנונימית
למה
אנונימית