4 תשובות
קליקים לא מזיקים כי הם רק משחררים בועיות אוויר שנתקעו בסחוס בין העצמות. אפס תופעות לוואי. לא תחלי בפרקינסון בגיל 70. לא תרעדי כאילו את עושה ביקור בית אצל סנטה.
לא, קליקים לא מזיקים, להפך, אוסטאופטיה וכירופרקטיקה משתמשות בהוצאת קליקים כחלק מהטיפול לשחרור כאב.
כמובן בהתאם למטופל ולמצב הקליני של המפרק.
לא חושבת קליקים רק מוצאים אוויר או משהו כזה, הם לא מזיקים והם גם לא בריאים, מוכח מדעית.