5 תשובות
ככל שיש יותר שאלות על מחזור, ככה אני מעריך את העובדה שאני זכר.
:,)
אני לוקחת כדורים..
ביום הראשון תמיד יש לי כאבים מטורפים.
לא משנה כמה זמן ניסיתי להתאפק ולחכות בסוף תמיד לקחתי כדור.כשיש לי אפשרות לא לסבול למה לא לקחת אותה?
המשפחה שלך אמורה להבין אותך
אני לוקחת כדורים כי למה לסבול אם אפשר לא?
אם כואב לך תקחי, שום דבר לא בריא קורה וזה עוזר לך להתמודד עם הסיוט הזה יותר טוב