6 תשובות
כי הם רוצים לתרום במדינה ולהיות חלק ושיהיה להם יותר קל אחר כך
כי יותר קל להתקבל לעבודה אם עדית צבא
אנונימית
לתרום למדינה
מקריבים בשביל המדינה ובשביל כל האנשים החיים במדינה
למה? בגלל הכסף?
שואל השאלה:
לא רוצה
אנונימי
אנשים שומרים עלי ועל המשפחה שלי שנוכל לחיות כמה שיותר בשקט, מקריבים את החיים שלהם בשביל זה, לא הגיע הזמן להחזיר להם ולתרום מעצמך בחזרה?