3 תשובות
אחותי הלכה לשנת שירות בחול תגידי תודה
אנונימית
אל תדאגי הכל בסדר אתם תיפגשו ותדברו ותישארו בקשר מהמם כמו שהייתם את תתרגלי לזה וזה יעבור לך את לא צריכה לבכות תנסי להירגע ואניי בטוחה שהיא חושבת עלייך ומתגעגעת מלא אניי פה לכל דבר תרגישי חופשי מהממת!❤
אל תדאגי הכול היה טוב ואת תיראי אותה אני בטוחה שהיא לא הייתה רוצה שתבכי כולכך
באותו הנושא: