8 תשובות
כולם מכוערים
שואל השאלה:
את טועה
בני אדם נמשכים לסימטריה, משמע יש קריטריון ליופי
וכן יופי כללי זה אובייקטיבי
אנונימית
בצחוק מה
מי שמסתכל על אנשים מהיופי רק הוא אדם רדוד ועצוב...
אמא שלי סבבה? נראית טוב, גרה במקום טוב, יש לה חבר ילדים הכל. את כל התדמית החיצונית הזאת שכולם רוצים, היא מסתכלת על אנשים ובמקום לראות את הנשמה שלהם היא מסתכלת במה הם עובדים,כמה כסף יש להם. כי בן אדם שלא עובד בעבודה טובה ולא מרוויח הרבה כסף או לא עשה בגרות הוא טיפש. אם אין לו הרבה חברים הוא מסכן, אם הוא מכוער הוא לא שווה. אבל מה? היא מתלוננת כל הזמן. אני לא חושבת שהיא מאוד מרוצה מהחיים שלה, יש לה הכל, אבל בעצם אין לה הרבה... אני לא חושבת שהיא מרגישה אושר אמיתי.

אני ואני בטוחה שעוד מלא מלא אנשים לא אראה אף בן אדם לפי יופי. אני מסתכלת לבפנים, ואם הנשמה טובה אני יכולה להסתכל לבן אדם בעיניים ולראות אדם ככ יפה בלי להתחשב במבנה פנים שלו או בשום דבר. ואני בטוחה שבדרך הזאת אני אחווה אושר הרבה יותר גדול ממה שאנשים כמו אמא שלי יחוו אי פעם בחיים שלהם. יופי? כסף? רכוש? זה דבר שחולף בסופו של דבר, הנשמה נשארת והיא מה שמגדירה את האדם. זה הכל שאלה של איך מסתכלים על החיים.

מה שאני מנסה לומר פה זה שהאנשים האמיתים יסתכלו עליך לפי האופי שלך, יאהבו אותך בגלל מי שאתה ולא בגלל מה שעוטף אותך וכל הפרטים השוליים. תאהב את עצמך (:
אנונימית
שואל השאלה:
לא מסכימה איתך, אין לי בעיה לשנוא את עצמי עם זה שאני מכוערת, אני אישית מסתכלת כל הזמן על נשים יפות, גוף יפה וכל הדברים האלה, וכן עוד הרבה אנשים, אני לא בן אדם רדוד כי כל החברה החליטה על יופי חולף וכן יש יופי שקיים בעולם, בני אדם אוהבים סדר, סימטריה כי זה מרגיע ומושך את המוח, אז אני בן אדם רדוד? קשה לי באמת להאמין שיש אנשים שרק מסתכלים על אישיות בלי קמצוץ של יופי, משיכה וביקורת עצמית
אנונימית
תלוי אם השנאה עצמית שלך עושה לך טוב או לא.
תאמיני לי אם את מקבלת קצת ביטחון וזה ומתחילה לאהןב את עצמך את יכולה להיות יותר יםה משתדמיני אני פעם חשבתי שאני מכוער במקרה שלי אנשים הרימו לי אבל לדעתי זה יותר חזק כשזה בא מעצמך אז הלכתי להסתפר אצל ספר שעשה לי דירוג ואני הולך לחדר כושר ומנסה לעשות שרירים אני מאבד תקווה אבל ממשיך כי אני פשוט לא רואה שנויים אני בטוח שבסופו של שבר אצליח ואני זה שיצחק עליהים בסוף