התחברות
הרשמה
בנים מה אתם חושבים על בנות ששמות לק ברגליים?
12 באוגוסט 2019, 20:50
רגליים
חוות דעת
לקים
נשים
קוסמטיקה
2 תשובות
הדבר האחרון שיהיה לי אכפת ממנו
O
OriginalNameTag
שהן מתנהגות כמו כל בת נורמאלית....
R
Responser
באותו הנושא:
בנות, בנים עם שיערות ברגליים זה מגעיל אתכן?
בנים חושבים שבנות ששמות חולצת בטן ושורט הן "זולות"?
בנים אתם חושבים שזה יפה ילדה שמנמנה ברגליים?
בנות שיער ברגליים אצל בנים מגעיל אותכן?
מה אתם חושבים על בנות ששמות לק ברגליים?
בנים מה הייתם חושבים על מישי שהולכת לים עם שיערות ברגליים ביידיים ובבית שחי?
מה אתם חושבים על השם "אופק" לבת? (השם אופק הוא לרוב של בנים ..) מיוחד שמות של בנים שנותנים לבנות למשל כמו ניב)
בנים, מה אתם חושבים על בנות ששמות עדשות צבע?
מה אתם חושבים על בנים שמתאמנים שמורידים שיערות ברגליים?
למה לקיילי ג'נר יש רגליים שמנות אבל חושבים שהיא יפה ואם בת רגילה יש לה רגליים שמנות אז בנים לא אוהבים אותה?
בנים מה אתם חושבים על בנות ששמות טייץ? ומה אתם חושבים על בנות ששמות חוטיני?