5 תשובות
מסכימה איתך, גם אני ככה.
בדרך כלל
אנונימי
גם אני אבל זה לא צריך להיית ככה
אנונימית
לא
אני מכירה עוד כמוך שפוחדים להתקרב שהם מםתחים רגשות
זה מגננה מצדך אבל תעבדי על זה