3 תשובות
משהו ממש כבד נפל לך על הרגל
עושים התנדבות בבית חולים
הולכים לבקר קרוב משפחה
הולכים לעשות התאמות למען חולים בבית החולים

אגב,אני עשיתי ניתוח שקדים,זה לא כזה כיף. אל תאמרי משהו נורא,כל מילה בסלע בסופו של דבר!
נדפקה לך היד במשהו ואת לא יכולה להוזיז אותה.
הלכתי כמה פעמים למיון בגלל זה (ילדה נזק)