5 תשובות
מן הסתם שזה בקטע רומנטי
ידידים ידידים במיטה שוכחים יקירתי
וואטדהפאק.
רק תוודי שהם לא לוקחים את זה בקטע רציני..
סתם תקוות שווא וחבל.
אממ בגלל זה לא ישנים אם בנחם באותה מיטה אלה אם כן זה בן זוג או חבר חבר
אני חושבת שיכול להיות שהם מפרשים את זה בדרך אחרת, אבל לא בהכרח.
אפשרי שהם גם פשוט אוהבים את המגע כמוך. בכל מקרה, להתכרבל זה פשוט די אינטימי בעיניי - משהו שעושים או עם מישהו ממש ממש קרוב (ולא סתם ידידים) או עם בן זוג/בת זוג.
תוודאי טוב טוב שהם לא לוקחים את זה בקטע אחר כי אז סתם חבל