התחברות
הרשמה
עולה לכיתה יא וילדה שאני מחבב נמצאת איתי בכיתה ובתנועת נוער
אני ביישן ואני מנסה לעבור תהליך(היא לא ביישנית ויש לה הרבה ידידים בכיתה ובתנועת נוער)
האם לדעתכם זה מספיק זמן לעבור תהליך ולהתקרב אליה? איך ממיליצים להיות פחות ביישן וגם להתקרב אליה?
13 באוגוסט 2019, 13:16
פעולות
תשובה אחת
בתחילת שנה תנסה לשבת לידה או קרוב אלייה ומשם זה כבר יתפתח לבד
א
אלכס (בת)
באותו הנושא:
מה הייתם חושבים על ילדה שעולה לכיתה י"א והיא בת 15.8?
אמ ילדה שעולה לכיתה ח וילד שעולה ל-ו (חכם מאוד חשוב לציין) זה בסדר ?
אילו הייתם הורים הייתם נותנים לילדה שעולה לכיתה ח' ולילד שעולה לכיתה ו' (בחופש, והם ביחד באים) לעשות על הילדים שלכם בייביסיטר?
ילדה שעולה לכיתה ח וילד שעולה לתיכון זה בסדר...?
(עולה ל י') אז יש איזו ילדה שאני מחבב
אני עכשיו עומד להציע לילדה שאני מחבב
התיק הזה מתאים לילדה בת 17 שעולה לכיתה י"ב?
יש ילדה בכיתה שלי שאני מחבב
יש ילדה בכיתה שלי שאני ממש מחבב אבל..
אז אני ילדה שמנמנה, דווקא כן יפה למרות שאני עם משקפיים... ואין לי חבר למרות שאני כבר עולה לכיתה ח'
יש לי בבית ספר ילדה שאני מחבב אבל אני לא יודע איך להתחיל איתה, מה לעשות?