4 תשובות
כן אני תמיד מכינה במיקרוגל אני שמה את הפתיתים את הכמות שאני רוצה בתוך צלחת ואז שמה מים ומלח ומכניסה למיקרו ל 2 דקות אחרי 2 הדקות אני מוציאה ומערבבת ומכניסה שוב פעם לעוד 2 דקות ואז זה מוכן וזה יוצא טעים.
אולי עם חמאה במקום? יש מצב שזה יצא מגעיל אבל זה לא ידבק
אי אפשר
אי אפשר
זה ידבק לך לסיר