11 תשובות
לא, את יכולה להיכנס להריון בכל זמן. תמיד יש סיכון. בביוץ פשוט הסיכוי גבוה יותר יחסית
שואל השאלה:
אה
אנונימית
שואל השאלה:
כרגע קראתי שאי אפשר להיכנס להריון בלי ביוץ כי רק בזמן הביוץ הזרע יכול להגיע לביצית
אז ליפני שאתם אומרים דברים שאתם לא יודעים תיבדקו טוב ליפני.

smile
למה את אומרת סיכון? הריון זה לא סיכון זה ברכה
אנונימית
שיעור ביולוגיה חברים יקרים רק שהביצית בשלה אפשר להיכנס להריון
הזרע יכול להישאר בתוך הגוף כמה ימים עד הביוץ הבא, לקוח מתוך שיעור של מגמת רפואה.
יש מקרים של בנות שנכנסו להריון אפילו בזמן מחזור, אם זה היה כל כך פשוט לא היינו צריכים להמציא גלולות או קונדומים או שום דבר אחר, בנות יכלו לספור את הימים מאז המחזור וזהו.

ולשואלת השאלה - זה תלוי בבנאדם. לבנות בגיל שלי זה סיכון ודבר שלילי שעדיף להימנע ממנו. בשלב מאוחר יותר בחיים זו לגמרי ברכה
הזרעים שנשארו מתייבשים
sperm can live inside you for 2, 3 and up to 5 days
תהני
שואל השאלה:
הזרע נישאר בגוף האישה שלוש ימים ואפשר להיכנס להריון גם אם שכבת שלוש ימים ליפני הביוץ את צודקת אבל אפשר להיכנס להריון אך ורק בזמן ביוץ
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת אנגלית.
אנונימית
רק בזמן ביוץ ונכון זרע שורד בגוף האישה גם שלושה ימים והביצית שורדת רק 24 שעות לפי מה שאני זוכרת... אז אם האישה קיימה יחסים סמוך לביוץ עדיין יכול להיות הריון אבל בדרך כלל האישה לא יודעת באיזה יום היא מבייצת (לדוגמה יש את האפליקציה של המחזור שהיא מראה גם איזה שישה ימים/שבוע שהסיכוי בהם גבוה להיכנס להריון לרב זה שבועיים אחרי מחזור ושבועיים לפני מחזור זה יום הביוץ)