3 תשובות
חחח זה קורה לכולנו אין מה לעשות xd
בגיל הזה כולם מביכים, צוחקים על זה וממשיכים הלאה ;)
כן כולנו ככה אין מה לעשות חחח
אבל הי בלי הדברים האלה שקרו לא היית מי שאת כיום
תשתפי אותנו