5 תשובות
שואל השאלה:
עם מה?
לחטא עם מי מלח, לא כדאי עם אלכוהול, ממליץ שלא.
כוס מים, קצת מלח (בערך חצי כפית), לערבב, קחי קיסם ותמרחי בעדינות באזור, לפחות 3 פעמים ביום (ממליץ, אם את רוצה תשובה יותר וודאית אז תשאלי את מי שעשה לך את העגיל), בנוסף לכך יש משחות מיוחדות שניתן לקנות למריחה באזור, על מנת למנוע אינפקציה ואינפקציה שהתחילה, אבל את יכולה בינתיים להשתמש רק במי מלח.
שואל השאלה:
ואו תודה
לפי מה שידוע לי צריך 2 כפיות מלח
תקחי מים חמים תוסיפי שתי כפיות מלח ותחטאי