12 תשובות
אין לי עבודת חלומות.
כל עבודה שתקבל אותי אהיה שמחה לעבוד בה.
אבל זה עד שאהיה בת 16.
אנונימית
עדיין אין לי כיוון מדויק, אבל אני יודע שאעסוק בזה גם בחו"ל, כך שאני מנסה להגיע לרמת אנגלית שלא תבייש פרופסור בהרווארד, וגם צרפתית.
כבאות והצלה, להתחיל פה בארץ ולעבור לארצות הברית ולעבוד בזה שם.
או ללכת בנתיב של להיות בלש במשטרה, זה קצת מעורפל כרגע בשבילי אבל זה הכיוון.

ואני כרגע לומד כדי שיהיה לי 12 שנות לימוד ובגרות טובה.
אין לי עבודת חלומות, אני מתנגד למערכת הקפיטליסטית באופן עקרוני ומסגרות לא מתאימות לאישיות שלי.
אבל ברמה הפרקטית אני זורם עם המציאות, לא אכפת לי להיות עשיר או עני כל עוד יש לי זמן לאמנות שלי.. במראה הכי גרוע אני אהיה מנעולן או טכנאי מחשבים או משהו כזה
שואל השאלה:
מעניין מאוד לשמוע.
אנונימית
שואל השאלה:
כל הכבוד, את תותחית. עובדת קשה למען המטרה שלך. אני צופה לך עתיד מזהיר אם תמשיכי בקצב הזה (:
אנונימית
חלום חיי להיות נערת ליווי וחשפנית
יקראו לי קרמל, אני אעבוד במקומות הכי שווים, אופיע על המגזינים הכי טובים ואצא עם הגברים הרווקים והנשואים הכי נחשקים ועשירים שיש בעולם!
שואפת גבוה!^_^
אנונימית
שואל השאלה:
מרתק.
אנונימית
תודה:)
אנונימית
but i crumble completely when you cry
it seems like once again you've had to greet me with goodbye
שואל השאלה:
fun fact: זה החלק האהוב עליי בשיר
אנונימית
להיות סופרת
ואני כותבת קצת באפליקציית וואטפד אם זה נחשב
אם לא אז זה כי אין לי ממש מה לעשות בגיל הזה כדיי להתקדם לעבר העבודה הזאת חוץ מזה