6 תשובות
רע מאוד
רע
מאוד רע
אנונימית
אני חושב שבמצב מלחמה, אבל זה רחוק שנות אור מלרצוח אותו!
הבן אדם נתן את חייו למדינה והשכין שלום.
היה קורה מה שקורה למדינה, ישראל עדיין הייתה על המפה, זה לא מהלך שהיה מפיל מדינה עם השגים צבאיים פנטסטים.
הבן אדם נתן את חייו למדינה והשכין שלום.
היה קורה מה שקורה למדינה, ישראל עדיין הייתה על המפה, זה לא מהלך שהיה מפיל מדינה עם השגים צבאיים פנטסטים.
הייתה נקראית מדינת פלסטין ואנחנו היינו נודדים בארצות אחרות
בדיוק כמו פעם
בדיוק כמו פעם
הייתה נראית. בסופו של דבר המדינה הייתה חוזרת למסלול יותר נורמלי וסך הכל ממשלות הימין מתחזקות את הסכמי אוסלו יפה, נתניהו של שנות התשעים המשיך אותו. אני מאמין שבסופו של דבר רבין היה נסוג מההסכם או שהייתה מוקמת ממשלת ימין
אנונימי
באותו הנושא: