10 תשובות
חוסר בויטמין d בעיקר
חוסר בויטמינים אני חושבת
ויטמין d זה חרטא, צריך כמה שעות בלי להתקלח עד שזה יספג
בגלל שלא נחשפתי לשמש הרופא נתן לי לשתות ויטמין די.
חוסר בוויטמין d. מוזמנת לקרוא באינטרנט למה זה גורם.
d ואפשר סרטן תכלס
שואל השאלה:
זה בסדר אם אשב 20 דק ביום בחצר או שכדאי לי לצאת יותר? כאילו אני ממש שונאת כשחם לי אוף
זה בסדר אם אשב 20 דק ביום בחצר או שכדאי לי לצאת יותר? כאילו אני ממש שונאת כשחם לי אוף
אנונימית
גם אני שונא שחם לי
אבל זה עדיין טוב, לפעמים אני נמצא בלי שמש כמה ימים ואז אני יוצא ואני מרגיש פיזית שכל הגוף מתמלא כזה בחמימות
אבל זה עדיין טוב, לפעמים אני נמצא בלי שמש כמה ימים ואז אני יוצא ואני מרגיש פיזית שכל הגוף מתמלא כזה בחמימות
נו הויטמין הזה שהשמש מביא... בכל מקרה את צריכה
איך סרטן מחוסר חשיפות? אל תדברו שטויות
אנונימית
באותו הנושא: