6 תשובות
הייתי משקיע לה וקונה לה חולצה או בגדים אחרים
שוקולדים ובושם או משהו בסגנון לא יודעת וכן הייתי עושה
לא, חגגנו רק את יום האהבה הלא עברי :)
זה היום ובגלל שאני חולה לא הספקתי ליקנות לו משהו וממש חבל לי
לא כי אני לא משתמשת בתאריכים עבריים ואם לא האתר הזה לא הייתי יודעת בכלל שזה יום האהבה
אמ,, לא (בתקווה שלא יהיה לו אכפת כי לי ממש לא)
לא סובלת תאריכים כאלה
לא סובלת תאריכים כאלה
באותו הנושא: