12 תשובות
כשאומרים
"לא ככה?"
"לא ככה?"
לחלוחית
לול
ליטרלי
אין
נאמנים
קיצ'י זה המילה השנואה עלי
גזגז
לא משנה
בוקר
אין לי מילה, יש לי משפט: את לא אימא שלי, את לא המורה שלי ואת לא תגידי לי מה לעשות! ילדה אחת אמרה לי את זה בקייטנה שביקשתי ממנה לצאת מהחדר בגלל שאני, ילדה אחרת והמדריך שלי ניקינו אותו והיא ועוד כל הילדים האחרים בקייטנה והמדריכה השנייה לא עשו כלום!
פינוק