5 תשובות
לא, הכל בסדר. תדאגי לשתות הרבה מים
אם זה חד פעמי אז לא
הכל טוב תשתי משהו לא יכול לקרות לך כלום אני עושה את זה המון
שואל השאלה:
תודה רבה לכולכם עזרתם לי
אנונימית
היי, אל תלחצי מפעם אחת לא יקרה לך כלום.
פשוט אל תהפכי את זה להרגל כי צריכה מרובה של מלח גורמת לנזק בריאותי לטווח,בעיקר לחץ דם גבוה.
אם זה ממש מטריד אותך, תשתי מים, זה מאזן לך את כמות המלחים בגוף.