17 תשובות
חס וחלילה
חרם? באתר אינטרנט? הסבר בבקשה?
חלילה וחס למה לי לעשות דבר כזה?
לא עושה פה על אף אחד חרם. לא יודע איך אפשר בכלל לעשות חרם על מישהו פה..
ממש לא !
לא.. ולמה את מרגישה ככה??
ממש לא
בלי קשר אני לא עושה חרם על אף אחד זה ממש מגעיל לעשות דבר כזה
חרם? לא, רובנו עברנו את כיתה ג'

ולמה את חושבת ככה?
שואל השאלה:
למה אתם לא עונים לי אף פעם ולמשתמשים אחרים כן אפילו בקיר שאתם מחוברים? עושים לי 17 מינוסים על כול תשובה אפילו אם אני עונה ראשונה ומעתיקים ממני אם אומרים כול אחד יתן מינוסים על הדעה של השני או פלוסים מדלגים עליי גם בפרחים וזה תמיד ככה אני לא מדמיינת
אנונימית
תראי
אני יכולה לאמר לך בוודאות שאני אף פעם לא שמה לשם המשתמש
ככה שאני לא אשפוט את השאלה שלך לפי מי שאת
וככה הרוב פה

כנראה לפעמים יש לך שאלות שלא ממש יודעים את התשובה אז לא עונים (אבל היי , תראי כמה ענו לך פה)

ובקשר למינוסים
גם אני מקבלת מינוסים, אז מה? לגיטימי שלפעמים לא כולם יסכימו עם דעתך
שואל השאלה:
אני רק רוצה להתחבר לאנשים באתר וזה לא נעים לי ככה ואני צריכה לשאול כול שאלה מאנונימית כי לא יענו לי
אנונימית
שואל השאלה:
חבל שאין פרחים לכולם תודה רבה
אנונימית
את יכולה לשלוח לי הודעות אני תמיד אענה :)

ואם את רוצה להתחבר- תכתבי הרבה בחברים לעט
ותשלחי הודעות לאנשים
שואל השאלה:
תודה רבה לך
אנונימית
שואל השאלה:
לכם
אנונימית