5 תשובות
מי שאוהב באמת לא אמור להתייחס לכמה חברות יש לך הוא אמור לאהוב אותך איך שאת
כן כל עוד את נראת טוב ויש לך אופי טוב
אם הם יאהבו אותך זה יהיה עד הסוף ולא בגלל הכמות חברות שיש לך אלא בגלל מי שאת ומה שאת.
מאמי,אני בת ואגיד לך תאמת
בנים שיאהבו אותך באמת,לא יהיה להם אכפת אם לא יהיה לך חברות אפילו,או אם לא תהיי "המקובלת" של השכבה.
בהחלט
אנונימי