15 תשובות
אני אישית מתה על בנים שגבוהים ממני בהרבה (1.90) אבל לא אפסול מישהו אם הוא בערך בגובה שלי אגב רוב הבנות 160 אז לא בעיה למצוא מישהי שקצת יותר נמוכה ממך (אני יותר גבוהה נגיד חח)
אנונימית
כן כי אני 1.58 ואנחנו נראה כיאלו ברחנו מכפר הדרדסים
לא משנה
העיקר שלא תהיה רמת אייקיו נמוכה
מוריד.
GFY
כן מוריד כי אני יותר גבוהה
לא מוריד כי אני 1.57
כן
לא כי אני 1.73
אני 1.55 אז לא תהיה לי בעיה
הייתי יוצאת עם מישהו בגובה שלך
זה לא מוריד
אבל אם הוא גבוה זה מעלה
לי זה מוריד
אני 1.65 ואני אעדיף מישהו גבוה ממני
לא..אומרת הכי ברצינות לא בצביעות
מוריד, לא הייתי יוצאת כי אני 1.78
לא הייתי יוצאת עם מישהו יותר נמוך ממני
ונראלי שכן אני גם בגובה הזה
כן אני מטר וחצי