7 תשובות
שואל השאלה:
אגב יש לי הקלטות שהוא ממש יורד עליי
אנונימית
תתבעי אותו על מלא
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזה מספק לתביעה וגם לא רוצה להתעסק בזה עכשיו..
הוא פשוט אגרסיבי בדיבור וזה ממש מפחיד אותי אני אומרת לו נגיד שלא הלך טוב היום הוא מרים את הקול ומתעצבן ואז יוצא עליי שכשאני לבד במשמרת אז זה פתאום ככה
אני ממש חייבת עבודה חדשה מישהו יודע על מישהו שצריך באזור המרכז?? זה מגיע למצב שאני נפגעת
אנונימית
זה מספיק תתייעצי עם עורך דין מה את הכלב שלו
את יכולה לתבוע אותו
שואל השאלה:
הוא לא נמצא איתי בעבודה המנהל הכללי
זה רק דרך הטלפון הוא בא ממש לעיתים רחוקות ואני לא אבוא בבוקר לעבודה ואגיד שלום אני מתפטרת זה דבילי שאני סתם אקום
אנונימית
אני פשוט פניתי למנהלת שלי ואמרתי לה בפנים שאני רוצה להתפטר והיא קיבלה את זה יפה