8 תשובות
שואל השאלה:
אבל הקשר התנתק בגלל זה.
אבל הקשר התנתק בגלל זה.
אנונימית
ממש לא
את לא מגעילה
את לא וטוב שהקשר התנתק את נפטרת מחרא אחד בחיים שלך
את לא מגעילה אם הוא פגע בך וקשה לך לסלוח לו קחי את הזמן שלך
את לא
את לא
שואל השאלה:
אבל הקשר התנתק בגלל זה
אבל הקשר התנתק בגלל זה
אנונימית
באותו הנושא: