12 תשובות
לא חושבת
כן אבל רק כמה שיעורים
כן יש מספר שיעורים שאפשר לעשות בלי תאוריה
כן את יכולה לעשות 10 שיעורים ויש מורים שייתנו לך יותר
אבל עדיף לך קודם כל לעשות תאוריה
כן אבל לא הרבה שיעורים. פחות מחצי אפילו אוליצ
שואל השאלה:
אז מה אתם ממליצים להתחיל כמה שיעורים ועל הדרך ללמוד תאוריה?
אנונימי
עדיף לעשות תאוריה קודם. שבוע ואתה מסיים עם זה
אני לפני חודש התחלתי שיעורי נהיגה והתכנון שלי היה להתחיל ללמוד נהיגה ואז לגשת לתאוריה אז קבעתי לי שיעור ראשון ויום לפני השיעור הרגשתי ממש מוכנה לתאוריה והחלטתי לנסות לגשת באופן ספונטני אז ניגשתי ועברתי ויום למחרת פשוט התחלתי שיעורים אז בעיקרון אפשר להתחיל כמה שיעורים ובין לבין לעשות תאוריה זו החלטה שלך זה לא כל כך משנה לדעתי.
כן זה אפשרי אבל לא כל מורה מקבל את זה
אני התחלתי שיעורי נהיגה לפני התיאוריה
וחייבת לציין שהיו דברים שזה הקל עליי כי כשאתה עושה דברים בצורה מעשית יותר קל להבין מה רוצים ממך, בסופו של דבר כשאת לומדת לתיאוריה את די יודעת את כל השאלות והתשובות בעל פה אבל תמיד קל יותר כשאת יודעת מההתחלה מה רוצים ממך ולמה מתכוונים בצורה ברורה יותר, בסופו של דבר תהיי חייבת לעשןת את התיאוריה כי אין לך איך להתקדם באמת בשיעורי נהיגה בלי התיאוריה
אנונימית