5 תשובות
ללכת לאותו מקום שקנית את המשקפיים ולבקש לתקן או שלקנות אותו דבר
תתקני או שתחפשי את אותה הדוגמא או משהו דומה אם לא תמצאי
לכי לאיפה שקנית את המסגרת, אולי הם יוכלו לעזור.
כשיצא לי חלק מהמסגרת מהמקום אמרו לי ללכת לאיפה שקניתי אותה והם יזמינו חלק חילוף או משהו ויתקנו את זה.
כשיצא לי חלק מהמסגרת מהמקום אמרו לי ללכת לאיפה שקניתי אותה והם יזמינו חלק חילוף או משהו ויתקנו את זה.
שואל השאלה:
התכוונתי איך לספר להורים ?
הם קנו לי את המשקפיים לפני שנה ואני לא רוצה להפיל עליהם שיבזבזו על המשקפיים שלי עוד כסף...
ולי אין חסכונות
התכוונתי איך לספר להורים ?
הם קנו לי את המשקפיים לפני שנה ואני לא רוצה להפיל עליהם שיבזבזו על המשקפיים שלי עוד כסף...
ולי אין חסכונות
אין את חייבת לקנות,את לא תישארי חצי עיוורת
(גם לי יש משקפיים שאני שמה לפעמים אז לא חושבת שזה מעליב חח)
(גם לי יש משקפיים שאני שמה לפעמים אז לא חושבת שזה מעליב חח)
באותו הנושא: