5 תשובות
מן הסתם... אבל תגידי ביי להבעות פנים
ניתוחים פלסטיים רק יגרמו לך להראות כאילו שאת אחרי הפצצה
פצצה?תני לי להגיד לך משהו אף אחת היא הילדה הכי מושלמת בעולם ואל תגידו לי שזה לא נכון להרבה נשים יש חסרונחת גם לדוגמניות תאהבי תעצמך כמו שאת
ואם את רוצה נגיד גוף יפה שתאהבי אותו אז תעשי ספורט ותאכלי בריא
הזרקות לא עושות אותך ליותר יפה טבעי זה הדבר הכי יפה שקיים בעניי
אם תעשי הזרקה אז את תצטערי על זה תישארי את טבעית
ואם את רוצה נגיד גוף יפה שתאהבי אותו אז תעשי ספורט ותאכלי בריא
הזרקות לא עושות אותך ליותר יפה טבעי זה הדבר הכי יפה שקיים בעניי
אם תעשי הזרקה אז את תצטערי על זה תישארי את טבעית
לא יש כאלה שעושות ניתוחים והכל אבל הם ניראות ממש מוזר ולא יפות.
באותו הנושא: