התחברות הרשמה

איך לנסח את זה אחרת?

אני והאקס חזרנו לקשר וגם ניפגשנו ועכשיו אנחנו בקשר יומיומי מספרים אחד לשני הכל ובקשר ממש טוב. אני רוצה לשלוח לו משהו בסגנון של אתה רוצה שניפגש עוד פעם? כי עוד מעט נגמר לי החופש וגם אם נירצה להיפגש לא נוכל.(דיברנו לפני איזה שבועיים והוא אמר שאין לו בעיה להיפגש איתי גם עוד 100 פעם)
18 באוגוסט 2019, 02:02
כתיבהניסוחיםניסוח    
2 תשובות
באלך לעשות משהו ב... (יום /תאריך) כי אחרי זה לא יהיה לי זמן פנוי כול כך
S
She crazy but she mine
יש לי חלון זמן פנוי אתה מעוניין להיפגש
R
Real person
באותו הנושא:
אין לי דרך אחרת לנסח את זה
תעזרו לי לנסח בצורה אחרת : תפסיק ליצור איתי קשר
איך אפשר לנסח לו את זה בצורה אחרת?
מה לרשום? מצאתי עבודה אחרת ואני צריכה לנסח למנהל שלי הודעה שאני מפסיקה לעבוד (אבל מגיעה מחר ומחרתיים).
איך לנסח את זה אחרת שזה ישמע טוב?
לשלוח את מה שכתבתי בפירוט או שמישהו יכול לנסח את זה אחרת ?
אפשר לנסח את זה אחרת? והאם זה בסדר ככה? או שלהוסיף עוד משהו?
מישהו יכול לנסח את זה אחרת?
אפשר לנסח את זה אכשהט בחורה אחרת?
לאשתי יש יום הולדת, כיצד לנסח בצורה הכי טובה ברכה קצרה על עוגת היום הולדת?
מישהי שטובה בלנסח ויכולה לעזור לי לנסח תקציר לספר?