8 תשובות
לא כל כך אהבתי
תעלי לסטורי...
אנונימית
כן תמונה יפה
אני חושבת שתעלי את עצמך בלי הפליטרים..
את יפה .. את פשוט לא צריכה את זה
לא כל כך אהבתי
איזה יפה את
מסכימה עם מה שאמרו מעליי..
את באמת יפה אבל הפילטר לדעתי קצת הורס, לא הורס בקטע של עושה אותך מכוערת יעני פשוט לסטורי ניראלי זה יותר יתאים שתעלי מאשר לתמונות בפיד שלך.
לדעתי פעם הבאה תנסי להצטלם גם בלי הפילטר :)
שואל השאלה:
תודה לכולכם❤
אנונימית