17 תשובות
סביר
לא אוהב
הדבע שאיתגר איזה ילד להינעל באוטו? דבע
פעם אהבתי אותו היום סתם משעמם ומדורדר
שואל השאלה:
חוצפה שאין כדוגמתה^!!
חוצפה שאין כדוגמתה^!!
מתנהג כמו ילד בן 13
שואל השאלה:
בואנה אנשים תנו בסאב!
בואנה אנשים תנו בסאב!
שואל השאלה:
וגם בלייק
וגם בלייק
שואל השאלה:
וגם בפעמון
וגם בפעמון
פעם הייתי צופה בו לאחרונה הפסקתי כי זה משעמם אותי
שואל השאלה:
טוב פרפר^
טוב פרפר^
שואל השאלה:
את בת 21 אחותי נו באמת לא חשבתי שזה יעניין אותך
את בת 21 אחותי נו באמת לא חשבתי שזה יעניין אותך
הוא יוטיובר עכשיו? זה לא הזה מהאינסטגרם עם העמוד של הסודות מהעבודה?..
אנונימית
שואל השאלה:
אוהו סיגל ברנר!!!!
אוהו סיגל ברנר!!!!
חמוד אבל הוא חייב לגוון את הסרטונים כי זה כבר ניהיה מעצבן
אנונימית
פעם אהבתי אותו ! ממש חליתי עליו הייתי בכיתה ט והוא ממש היה מצחיק אותי עם בפינה שלו "סיגל ברנר" אבל עכשיו הוא ממש נהיה מוזר , כל הזמן אתגרים שהוא מנשק בנות , או סרטונים הזויים וחסרי פואנטה הוא איבד מהייחודיות שלו ! הכי מבאס זה שהוא התבגר ובתוכן נהיה ילדותי יותר
אנונימית
יש לו תלתלים בכתפים זה מסביר הכל
באותו הנושא: