9 תשובות
אם*
וכן, זה די מטומטם.
וכן, זה די מטומטם.
אם* לעזאזל*
וזו אשמתך, זה לא שהם עכשיו נטפלים למישהי
וזו אשמתך, זה לא שהם עכשיו נטפלים למישהי
אנונימי
כ-נ-ל-!
מה הבעיה? האתר הזה בשביל התייעצות ועזרה. זה לא שהם פדופילים שבאו לצוד ילדות בנות 14 בסטיפס
זה תלוי לגבי מה הם מתייעצים איתך
את לא חייבת לענות
תלוי על מה להתייעץ!
יש בנות/בנים בני 16 עם חוכמת חיים וניסיון של מבוגרים מהם בכפול 3 מהגיל.
אם את לא רוצה לעזור, פשוט תגידי.
יש בנות/בנים בני 16 עם חוכמת חיים וניסיון של מבוגרים מהם בכפול 3 מהגיל.
אם את לא רוצה לעזור, פשוט תגידי.
תמיד עדיף לצחוק
מה הקשר אבל
הם ספציפית לא מסתכלים חלאס להכליל את כולם גם כן
הם ספציפית לא מסתכלים חלאס להכליל את כולם גם כן
באותו הנושא: