6 תשובות
חחח הכי רחוק שטסתי לבד היה לאילת, לא יותר מזה ולגבי להעביר תזמן את יכולה לשבת לראות סדרה אם זה ממש הרבה זמן ואם לא אז סרט או שירים אפשר גם ספר אם זה לא עושה לך סחרחורת בנסיעה
כן מלא פעמים.
ואני תמיד לוקחת איתי אוזניות ושומעת את המוזיקה האהובה עליי
ומידי פעם אני לוקחת איתי ספר וקוראת אותו בזמן הנסיעה.
ואני תמיד לוקחת איתי אוזניות ושומעת את המוזיקה האהובה עליי
ומידי פעם אני לוקחת איתי ספר וקוראת אותו בזמן הנסיעה.
מוזיקה
נהנים מהנסיעה והנוף
בטלפון
נהנים מהנסיעה והנוף
בטלפון
אנונימית
מוזיקה, ספר, טלפון
אנונימית
מקשיבים למוזיקה עד שנמאס וכמובן לא שוכחים מטען
טסתי לבד מארהב לארץ
טלפון, סרטים, שיעורי בית, לישון, מוזיקה, לצייר, תשבצים
טלפון, סרטים, שיעורי בית, לישון, מוזיקה, לצייר, תשבצים