2 תשובות
יש מלא אני אישית אוהבת רנואר
ממליצה לך ללכת להסתכל
אני אישית אוהבת את קסטרו, יש להם בגדים שהם סטייל וראיתי אצלם עכשיו ג'ינס שני ב50% אז אני כבר קונה לחגים