2 תשובות
יש מלא אני אישית אוהבת רנואר
ממליצה לך ללכת להסתכל
ממליצה לך ללכת להסתכל
אני אישית אוהבת את קסטרו, יש להם בגדים שהם סטייל וראיתי אצלם עכשיו ג'ינס שני ב50% אז אני כבר קונה לחגים
באותו הנושא: