11 תשובות
שלוש שניות.
אנונימית
אף פעם לא התלהבתי מזה.
לראות מלא דם זה ממש לא מלהיב וכיפי.
אנונימית
אני בכיתי בגלל זה כבר מההתחלה
אבל זה התחיל להראות לי לגמרי נורמלי אחרי חודשיים
אף פעם לא התלהבתי
זה חרא
לא זוכרת..
להתלהב?! בכיתי את חיי איזה חצי שנה!!!
אנונימית
אף פעם לא הייתה לי ההתלהבות הזאת
לא התלהבתי מזה .בחיי שלא.
גם הפעם הראשונה לא התלהבתי.. הייתי כזה- וואט דה פאק למה עכשיו
אני התלהבתי די הרבה כי קיבלתי רק בגיל 15 והייתי כמעט בטוחה שאני בחיים לא אקבל מרוב שזה לקח זמן אז אני אפילו קצת מתלהבת עד עכשיו.. אני מרגישה נשית כמו כולן.
(בת 16.5)
לא התלהבתי