10 תשובות
תלוי במוצרים. אם אלו מוצרים סגורים בקופסאות אז לא, אבל אם הייתי רואה אותם בתוך דג או עוף אז כן, הייתי מפסיקה לקנות משם מוצרים פתוחים.
לא
הוא חלק מהלקוחות
אנונימית
ברור, זה אומר שלא נקי שם ומלא חיידקים
לא... הייתי דורשת שיטפלו בעניין. מלבד זאת, רוב המזון שקונים הוא מזון שעכבר לא יתקרב אליו, בעיקר בגלל שהוא באריזות, קפוא או גבוה.
כן. זה מגעיל אותי ממש
לא , הייתי קונה לו גבינה צהובה