2 תשובות
מה את לוקחת ללב יגנובה. כל אחד פה חושב שהוא מעל השני ובנינו הדיבור של כולם פה שווה לתחת. לשאלה - אף פעם לא נעלבתי משאלה, כי אני מאלה שלוקחים לריאות ולא ללב.
שכל האנשים שחותכים את עצמם רק רוצים צומי (זאת הייתה תשובה לשאלה מסוימת)
אבל בכללי אני לא לוקחת כל כך ללב