3 תשובות
^מה הקשר בין חוטיני לדוסית?? אני דוסית ממש אבל, ולובשת רק חוטיני! כי אני אוהבת את התחושה וזה נוח ונעים לי.. אין קשר בין הדברים ואין בזה שום דבר רע.
אנונימית
מה רע, נשמע סבבה, אני כמעט לא שמה חוטיני כי אני דוסית אז אני לא יודעת אבל זה נראה אחלה
מה? אמיתי כאילו?! איזה הזויה
באותו הנושא: