לחברה(לא ממש טובה שלי) שלי יש יום הולדת בקרוב. היא לא הביאה לי מתנה אף פעם למרות ששמתי כסף ביןם הולדת שלה פעם אחת למרות שלא באתי אבל שמתי בכל זאת כי יום הולדת שלה. עכשיו חברה שלה (שהיא לא ממש קשורה לחבורה שלנו) ביקשה מאיתנו(אנחנו 7) לשים 50 שקל כל אחת ונקנה לה סקייטבורד. מצד אחד זה מעצבן אותי, כי היא לא קנתה לי מתנה, ואמרה רק מזל טוב. עזבו את זה שאנחנו בקושי מדברות כי היא דיי התרחקה מהחבורה שלנו בגלל ילדים אחרים.. לחלק מאיתנו אין כסף והכסף לא צומח מהעצים, אז הצעתי, מהעדפה שלי בלבד שאני חושבת שתתאים לכולנו ותהיה נבונה יותר, שנצא כולנו לאיזשהו מקום, נצחק ונבלה בלי לקנות לה מתנה. הצעתי את זה כי לחלק אין כסף. עוד בעיה- אני צריכה לשים כסף? מצד אחד אני לא רוצה ומצד שני לא נעים לי בכלל... כולן ישימו חוץ ממני? מה לעשות? הרעיון שלי טוב?