7 תשובות
כן.
אני רק ישנה בשש ואומרת לאמא שלי שישנתי באחת
אני רק משחק את עצמי חולה
בזמן האחרון אבא שלי שונא שאני ערה עד 6 בבוקר אז אני משקרת לו שאני הולכת לישון ב2
אני הכל חוץ מהראשון
היי
אני עושה את הכל פלוס לא לעצום עיניים להרבה זמן שאני מתקלחת כדי שהרוצח לא ינצל את ההזדמנות שאני לא רואה
אני עושה את הכל פלוס לא לעצום עיניים להרבה זמן שאני מתקלחת כדי שהרוצח לא ינצל את ההזדמנות שאני לא רואה
שום דבר מזה זה לא אני, אני מגיע לבית ספר כל עוד אני יכול ובכח כי פעם בקושי הגעתי והיה לי פער ענקי לא הייתי אומר הייתי פשוט מבריז אני יושן ב5:20 וההורים שלי יודעים על זה הם כועסים אבל נותנים לי לעשות את הבחירות שלי ואני לא קופץ למיטה כדי שמפלצות לא יתפסו לי תרגליים כי אני דיי בטוח שהם לא יתפסו לי את הרגליים