8 תשובות
תקין או חא תקין...פשוט תוציאי גם את היציאה הזאת וזהו.
לא*
בחייאת אנשים לא כולם צריכים לדעת מזה
כמובן
כן זה אומר שאת אוכלת הרבה
לא באמת משנה. לכי דפקי חירבון ותחזרי ספרי לנו איך היה
אמ כן
מה אכלת?
באותו הנושא: