8 תשובות
תקין או חא תקין...פשוט תוציאי גם את היציאה הזאת וזהו.
לא*
בחייאת אנשים לא כולם צריכים לדעת מזה
כמובן
כן זה אומר שאת אוכלת הרבה
לא באמת משנה. לכי דפקי חירבון ותחזרי ספרי לנו איך היה
אמ כן
מה אכלת?