22 תשובות
אני לא אתן לעצמי לעשות את הבחירה הזאת, ואני אעשה כל מה שאני יכול במסגרת האפשרויות שלי כדי להציל את שתיהן.
לעזור? איך אני יכולה לעזור אני רק ילדה בת 15.
אני אתקשר למדא ואהיה איתן ולא אעזוב.
אני אתקשר למדא ואהיה איתן ולא אעזוב.
וואו.. מצילה את שתיהן.. לוקחת את הילד בידיים עוזרת ליהודייה בהריון לקום קודם ואז לערבייה..
ליהודיה.
אני יכול לעזור לערבייה ומחר היא תדקור מישהו
אני יכול לעזור לערבייה ומחר היא תדקור מישהו
אנונימי
אני מניחה שלילד, תלוי למי אני חושבת שאני אוכל לעזור יותר
לאף אחת כי אין לי את הידע המוסמך.
אתקשר למדא ולמשטרה כי אם זה בצידי הכביש ככל הנראה קרתה תאונה.
אתקשר למדא ולמשטרה כי אם זה בצידי הכביש ככל הנראה קרתה תאונה.
פשוט מזמינה מדא וזה כבר עזרה
ליהודיה
יהודיה
ליהודיה למה מי מת עם כל הכבוד אבל היא מהעם שלי ואין סיכוי שהבן שלה יצא מחבל בניגוד לשניה
^ את מתכוונת לסיכוי נמוך יותר, ולא לאין סיכוי. הסיכוי הוא נמוך בכל מקרה, ואכן נמוך יותר במקרה של היהודיה. זה לא משנה שום דבר, אנחנו לא מענישים אנשים על סמך משהו שאולי הם יעשו בעתיד. בעצם שמעת יהודיה וערביה וזה הכריע למי תעזרי. ואם נוסיף עוד נתונים? היהודיה היא גננת שמתעללת פיזית בילדים שהיא אמורה לחנך. הערביה היא אחות מיילדת בבי"ח גדול בארץ, גם האחיין שלך נולד בעזרתה. זה משנה עכשיו למי תעזרי או שערביה זה פויה אז שתמות ברחוב? ואם שתיהן והילד במצב הזה, בגלל שהיהודיה שתתה בקבוק וודקה נהגה, ודרסה את הערביה והילד? זה משנה משהו או שנו יופי, סוף סוף יש מי שקצת דורס ערבים?
אז כתבת "למה מי מת"? ודי ברור שבגישה שלך - הערביה :)
וכתבת "עם כל הכבוד" - אבל לא הראית שום צורה של כבוד בקביעת ההחלטה.
אז כתבת "למה מי מת"? ודי ברור שבגישה שלך - הערביה :)
וכתבת "עם כל הכבוד" - אבל לא הראית שום צורה של כבוד בקביעת ההחלטה.
נראלי לאישה בהריון
פשוט חרם על בעלה שאישתו בהריון מתה זה צער כפול
אולי אחרי ז לילד אבל אם אפשר לבחור אחד אז זה לאישה בהריון...
פשוט חרם על בעלה שאישתו בהריון מתה זה צער כפול
אולי אחרי ז לילד אבל אם אפשר לבחור אחד אז זה לאישה בהריון...
אני אתקשר למדא ואני אעשה מה שאני יכולה כדי לעזור לשתיהן
שאלה דבילית, מובן לאן היא חותרת, אין בה טעם. עולם הרפואה, רפואת החירום בעיקר, מונע משני עקרונות - אין זמן לבזבז, וטריאז'. הראשון ברור, ולמי שלא מכיר את השני, מדובר בתהליך שבוחן את המקרים בזריזות, וקובע את סדר הטיפול עפ"י חומרה - מה שלא חמור ממתין, מה שחמור מדי וחסר סיכוי ננטש. עכשיו לפרטי השאלה:
1. כמובן שאין קשר לדת של הנפגעים, ויש לטפל בכולם.
2. אם בכל זאת נעצור על מנת לברר את הדת של כל נפגע, עברנו על העיקרון הראשון.
3. מצב אנוש, זה כתוב בשאלה, לא בטוח שלכך הייתה הכוונה, אבל מצב אנוש נזנח בהתאם לעיקרון השני.
4. נשארנו עם הילד (אגב, מעולה מי שענה לגביו, למרות שהשאלה כיוונה לשתי הנשים), ונעזור לו קודם. לאחר מכן אם יש הבדל בין מצבי הנשים, נעזור למי שמצבה חמור יותר אך בר הצלה, אם יש כזאת בינן.
לסיכום - הרפואה אינה גזענית, תזכור את זה בפעם הבאה שתגיע לבי"ח ויטפל בך רופא ערבי.
1. כמובן שאין קשר לדת של הנפגעים, ויש לטפל בכולם.
2. אם בכל זאת נעצור על מנת לברר את הדת של כל נפגע, עברנו על העיקרון הראשון.
3. מצב אנוש, זה כתוב בשאלה, לא בטוח שלכך הייתה הכוונה, אבל מצב אנוש נזנח בהתאם לעיקרון השני.
4. נשארנו עם הילד (אגב, מעולה מי שענה לגביו, למרות שהשאלה כיוונה לשתי הנשים), ונעזור לו קודם. לאחר מכן אם יש הבדל בין מצבי הנשים, נעזור למי שמצבה חמור יותר אך בר הצלה, אם יש כזאת בינן.
לסיכום - הרפואה אינה גזענית, תזכור את זה בפעם הבאה שתגיע לבי"ח ויטפל בך רופא ערבי.
לשניהם אצלי כולם שווים באותה מידה
יהודיה. מצטער אבל אין מה לעשות אבל כולם במקביל עם דגש ליהודיה
לשתיהן.
אם המצב היה הפוך הם לא היו חושבים פעמיים אז אני לא אנסה לצאת מתייפייפת ולהגיד את הערביה.
החיים הרבה יותר מורכבים מזה מן הסתם אבל אם אני ממש חייב לבחור אחת אז אני אבחר את הבחורה ששייכת לעם שלי
איי אוי אני עניתי בציניות לא חשבתי שתיקחי רציני הייתי מתקשרת למדא ובינתיים רצה בין שתיהן כדי לראות אם יש משהו שאני אוכל לעשות
ליהודיה.. אם היהודיה מתה סביר להניח שגם העובר.. אבל אם האמא הערביה תמות לא בטוצ שגם הילד ימות ..
או שתיהן או כלום.לא עושה אפליות
באותו הנושא: