4 תשובות
יש מצב שהטלפון שלך באנגלית אבל האפלקציה עצמה בעברית. או הפוך
אצלי זה לא ככה... לא יודעת יכול להיות שזה בגלל השפה שהוא מוגדר עליה
אצלי זה קרה ככה בדיוק
עם הזמן ככול שפרסמתי יותר פרקים זה הסתדר מעצמו
וככול הנראה זה היה רק אצלי (כלומר זה רק אצל כותבי הסיפור) לא ראיתי אף אחד שהתלונן על זה אבל זה מבוסס על הנחה בלבד
אבל כמו שאמרתי- עם הזמן זה מסתדר מעצמו
לוקחים כמה פרקים איזה משהו כמו 20-30 בערך אבל עם הזמן זה ייסתדר
שואל השאלה:
הבנתי מה הבעיה בסוף, בהתחלה שמתי ששפת הסיפור תהיה בעברית, אבל כשרציתי לפרסם את הפרק הראשון הוא העלה לי את המסך הזה שוב ולא שיניתי מאנגלית לעברית, עכשיו זה הסתדר, תודה לכולם על העזרה :).
אנונימי