6 תשובות
איפה שאני עשיתי התקשרתי לקבוע תור ואמרו לי שלא צריך לקבוע ולבוא מתי שאני יכולה. אז תלוי..
כן בטח
אני עשיתי בתל אביב ולא קבעתי.
תנסי לבוא מוקדם בבוקר בערך ב9 שזה שעה שאין הרבה ואז לא צריך לחכות או לקבוע מראש.
תנסי לבוא מוקדם בבוקר בערך ב9 שזה שעה שאין הרבה ואז לא צריך לחכות או לקבוע מראש.
כן
אנונימית
שואל השאלה:
באתר שלהם לקביעת תור יש שאלות ותשובות לדוגמא באתר 1008 שאלות ותשובות רשום
מאגר שאלות ותשובות הרשמי למבחן נהיגה עיוני ממוחשב, ( מזה אומר? זה בול אותן שאלות ותשובות? מהשאלות האלו יהיה לי במבחן? ).
באתר שלהם לקביעת תור יש שאלות ותשובות לדוגמא באתר 1008 שאלות ותשובות רשום
מאגר שאלות ותשובות הרשמי למבחן נהיגה עיוני ממוחשב, ( מזה אומר? זה בול אותן שאלות ותשובות? מהשאלות האלו יהיה לי במבחן? ).
אנונימית
^כן נראה לי, כמעט כל השאלות שעשיתי הופיעו לי כבר קודם. זכרתי את התשובות של חצי מהשאלות בלי לקרוא אותן בכלל
באותו הנושא: