2 תשובות
ג'ון בוי\פלאנט
האמת שעשיתי בטרייבל גם שכולם ממליצים עליו והחוויה הייתה אחלה אבל החור עצמו היה קצת מסובך ולא עשו לי אותו כמו שצריך ככה שקצת ירד לי מהם
קיפוד
בין החזקים הוא תותח רצח ויש גם מלא המלצות