2 תשובות
זה כאב לי בקטנה ממש רק ליום יומיים ואז לא הרגשתי אותן בכלל. לא רואים בכלל את הרווח כי הוא ממש בסוף לפני השן האחרונה או לפני אחרונה והוא גם נסגר אחרי שמורידים את הגשר
זה כן קצת כואב בהתחלה אבל אחר כך בסדר.
אני לא חושבת שהוא אמור להיסגר, לי אישית הורידו את הטבעות עם הגשר והפלטות לילה שנתנו לי מתבססות על הרווח הזה, אבל זה לא כזה משנה כי הוא מאחורה ולא רואים אותו בכלל
אני לא חושבת שהוא אמור להיסגר, לי אישית הורידו את הטבעות עם הגשר והפלטות לילה שנתנו לי מתבססות על הרווח הזה, אבל זה לא כזה משנה כי הוא מאחורה ולא רואים אותו בכלל
באותו הנושא: