7 תשובות
לחשוב בצורה אמפתית: מה אם היו אומרים לך מה לעשות? מה היית מרגישה? מה אם זה היה חוזר? מה היית מרגישה בנוגע לדרישות הספציפיות שאת נותנת?
ילמדו לאהוב את כבר מודעת לזה צעד ראשון בפעם הבאה שאת רואה שזה קורה לך תנסי להפחית אבל אנשים ילמדו להתמודד תלוי אם זה בקטע מוגזם או לא
שואל השאלה:
אני מתנהגת לכולם כמו שאני מתנהגת לאחים הקטנים שלי
אני ממש משתדלת להפסיק אבל לא עובד לי ואני לא רוצה לעצבן אחרים
אני מתנהגת לכולם כמו שאני מתנהגת לאחים הקטנים שלי
אני ממש משתדלת להפסיק אבל לא עובד לי ואני לא רוצה לעצבן אחרים
אנונימית
אנונימית, בלמי פיך. מקומך הוא לעזור ולרומם, בשום פנים ואופן לא לפגוע בשואלת השאלה שרוצה להשתנות.
בדיוק בגלל זה, אנשים נסגרים ולא מסוגלים להשתנות - הכי חשוב זה לקבל את עצמל כמו שאת.
אגב, גם את ואני שתלטניות, הרי, אמרת לה מה לעשות והורדת את ערכה בעוד שאני אסרתי עלייך בנחרצות לחזור על דברייך.
שתלטנות, או ליתר דיוק, שילוב של תכונות כמו מקיאוליזם ופסיכופתיה קיים בכולם: כולנו רעים, פשוט במידה ובאיזון מסויים. אנשים רעים הם אנשים אצלם אותן התכונות ("השלישייה האפלה" - נרקיסיזם, מקיאוליזם, פסיכופתיה) יצאו מאיזון ומתבלטות במיוחד.
בדיוק בגלל זה, אנשים נסגרים ולא מסוגלים להשתנות - הכי חשוב זה לקבל את עצמל כמו שאת.
אגב, גם את ואני שתלטניות, הרי, אמרת לה מה לעשות והורדת את ערכה בעוד שאני אסרתי עלייך בנחרצות לחזור על דברייך.
שתלטנות, או ליתר דיוק, שילוב של תכונות כמו מקיאוליזם ופסיכופתיה קיים בכולם: כולנו רעים, פשוט במידה ובאיזון מסויים. אנשים רעים הם אנשים אצלם אותן התכונות ("השלישייה האפלה" - נרקיסיזם, מקיאוליזם, פסיכופתיה) יצאו מאיזון ומתבלטות במיוחד.
תוכלי לתת שימת לב לאנקדוטות קטנות שבהם לא התגברת והערת, וגם לאנקדוטות של הצלחה וויתור על הערה שעמדה על קצה הלשון, כשמנסים להפיק לקח מכישלון ולנסות ליישם שוב הצלחה מופתעים ממהירות התוצאה וגם מהמשוב שמתחילים לקבל מהסביבה
שואל השאלה:
אני לא אומרת להם מה לעשות כי אני חושבת שאני יותר טובה
אני רק רוצה לעזור אבל זה לא נשמע ככה
אני לא אומרת להם מה לעשות כי אני חושבת שאני יותר טובה
אני רק רוצה לעזור אבל זה לא נשמע ככה
אנונימית
אגב, כשלומדים להנות מחברת בני אדם גם אם לא הכל יהיה מושלם כפי שהוא יכול היה להיות, אז... מגלים שהכל מושלם כפי שהוא
באותו הנושא: