12 תשובות
אם הוא נחמד אז למה לא חחח
זה תלוי עד כמה ועד כמה זה מפריע לי מבחינת משיכה והאם זה גנטי ועוד...
אם אתאהב בו למה לאא
ה"לא" היחיד הוא גובה/שחיף לפחות בשבילי.
אני לא.
כמה אתה שוקל אחי חח תגיד בפרטי אגדיר לך מה אתה
כן
כןן
אולי לא הרבה אומרים את זה אבל לדעתי שומן זה ממש חמוד
כן, בתור אחת כזאת.
חוץ מזה שאני יוצאת כבר, הבן זוג שלי שמנצ'יק
תלוי כמה שמן
מלא++ סבבה
אם זה לא ברמה מוגזמת מאוד אז כן זה הכי מושך בעיני יותר משרירים